Kies voor Service & Onderhoud

Waarom Service & Onderhoud? 

Met een service- en onderhoudsoplossing van Heras kiest u voor continuïteit van uw bedrijf, veiligheid van uw terrein en de gebruikers ervan. Bovendien voldoet u aan de laatste regelgeving en normering, voorkomt u aansprakelijkheid en verlengt u de levensduur van uw installatie.

De voordelen 

  • Service, reparatie en onderhoud op Heras en niet-Heras producten
  • Snelle responstijden en goede bereikbaarheid
  • Profiteer van korting op uurtarieven en onderdelen
  • Voorkom storingen en onveilige situaties
  • Voldoe aan de jaarlijkse verplichting om onderhoud uit te voeren

Stel hier in 3 stappen uw
service- en onderhoudsoplossing samen

Voeg onze slimme service toe

Maak uw service- en onderhoudsoplossing slim Klik hier

Maak uw service- en onderhoudsoplossing slim en voeg Connect toe. 

Connect geeft inzicht in de status en prestaties van de poorten op uw terrein. U kiest hiermee voor een optimaal beveiligd en veilig terrein.

Vanaf prijs*
€ 33,-/maand
  • Eén onderhoudsinspectie per jaar
  • Korting op onderdelen en uren
  • Bereikbaar tijdens kantooruren
  • Responsetijd 5 werkdagen
  • Technische ondersteuning
  • Meer informatie

*Vanaf prijs is een indicatie en gebaseerd op een service- en onderhoudsoplossing voor 5 jaar met 1 installatie.

Pas uw keuze aan
+
Prijs
€ 19,95/maand
  • Automatische waarschuwingen en meldingen via uw smartphone, tablet of pc
  • Heras slimme cloud portal
  • Realtime slim inzicht in de status van uw toegangspoorten
  • Op afstand en slim monitoren van de toegang door de gebruiker
  • Op afstand en slim monitoren van de toegang door Heras
  • Openen van de toegang via uw mobiele telefoon
  • Proactief en slim monitoren van toegangssystemen door Heras
  • Slimme onderhoudsmeldingen op basis van gebruik
  • Periodieke rapporten en statistieken

Uw service- en onderhoudsoplossing

Hier vindt u een samenvatting van uw keuze. Klik hier

Bedankt voor het samenstellen van uw service- en onderhoudsoplossing. Vul hieronder uw gegevens in en wij nemen contact met u op om uw aanvraag met u door te nemen. Aansluitend ontvangt u een voorstel van ons.

Vul hieronder uw gegevens in, dan nemen we snel contact met u op.
Uw service- en onderhoudsoplossing.
Vanaf prijs*
€ 33,-/maand
€ 19,95/maand
* Prijs is gebaseerd op een service- en onderhoudsoplossing voor 5 jaar
€ 52,95/maand
Pas uw keuze aan

Uw service- en onderhoudsoplossing

Hier vindt u een samenvatting van uw keuze. Klik hier

Bedankt voor het samenstellen van uw service- en onderhoudsoplossing. Vul hieronder uw gegevens in en wij nemen contact met u op om uw aanvraag met u door te nemen. Aansluitend ontvangt u een voorstel van ons.

Vul hieronder uw gegevens in, dan nemen we snel contact met u op.
Uw service- en onderhoudsoplossing.
Vanaf prijs*
€ 33,-/maand
* Prijs is gebaseerd op een service- en onderhoudsoplossing voor 5 jaar
€ 33/maand
Pas uw keuze aan

Voeg onze slimme service toe

Maak uw service- en onderhoudsoplossing slim Klik hier

Maak uw service- en onderhoudsoplossing slim en voeg Connect toe. 

Connect geeft inzicht in de status en prestaties van de poorten op uw terrein. U kiest hiermee voor een optimaal beveiligd en veilig terrein.

Vanaf prijs*
€ 54,-/maand
    • Twee onderhoudsinspecties per jaar
    • Korting op onderdelen en uren
    • 24/7 bereikbaar
    • Responsetijd 24 uur (24/7)
    • Technische ondersteuning
    • Meer informatie
  • *Vanaf prijs is een indicatie en gebaseerd op een service- en onderhoudsoplossing voor 5 jaar met 1 installatie.

    Pas uw keuze aan
    +
    € 19,95/maand
    • Automatische waarschuwingen en meldingen via uw smartphone, tablet of pc
    • Heras slimme cloud portal
    • Realtime inzicht in de status van uw toegangspoorten
    • Op afstand en slim monitoren van de toegang door de gebruiker
    • Op afstand en slim monitoren van de toegang door Heras
    • Openen van de toegang via uw mobiele telefoon
    • Proactief en slim monitoren van toegangssystemen door Heras
    • Slimme onderhoudsmeldingen op basis van gebruik
    • Periodieke rapporten en statistieken

    Uw service- en onderhoudsoplossing

    Hier vindt u een samenvatting van uw keuze. Klik hier

    Bedankt voor het samenstellen van uw service- en onderhoudsoplossing. Vul hieronder uw gegevens in en wij nemen contact met u op om uw aanvraag met u door te nemen. Aansluitend ontvangt u een voorstel van ons.

    Vul hieronder uw gegevens in, dan nemen we snel contact met u op.
    Uw service- en onderhoudsoplossing.
    Vanaf prijs*
    € 54,-/maand
    € 19,95/maand
    * Prijs is gebaseerd op een service- en onderhoudsoplossing voor 5 jaar
    € 73,95/maand
    Pas uw keuze aan

    Uw service- en onderhoudsoplossing

    Hier vindt u een samenvatting van uw keuze. Klik hier

    Bedankt voor het samenstellen van uw service- en onderhoudsoplossing. Vul hieronder uw gegevens in en wij nemen contact met u op om uw aanvraag met u door te nemen. Aansluitend ontvangt u een voorstel van ons.

    Vul hieronder uw gegevens in, dan nemen we snel contact met u op.
    Uw service- en onderhoudsoplossing.
    Vanaf prijs*
    € 54,-/maand
    * Prijs is gebaseerd op een service- en onderhoudsoplossing voor 5 jaar
    € 54/maand
    Pas uw keuze aan

    Voeg onze slimme service toe

    Maak uw service- en onderhoudsoplossing slim Klik hier

    Maak uw service- en onderhoudsoplossing slim en voeg Connect toe. 

    Connect geeft inzicht in de status en prestaties van de poorten op uw terrein. U kiest hiermee voor een optimaal beveiligd en veilig terrein.

    Neem contact met ons op
    Maatwerk*
    • Preventief onderhoud op basis van klantwens en advies
    • Korting op onderdelen en uren
    • 24/7 bereikbaar
    • Maatwerk responsetijd
    • Technische ondersteuning
    • Maatwerk rapportages
    • Training op locatie
    • Meer informatie
  • *Stel uw maatwerkoplossing samen met 1 van onze experts.

    Pas uw keuze aan
    +
    Prijs
    € 19,95/maand
    • Automatische waarschuwingen en meldingen via uw smartphone, tablet of pc
    • Heras slimme cloud portal
    • Realtime slim inzicht in de status van uw toegangspoorten
    • Op afstand en slim monitoren van de toegang door de gebruiker
    • Op afstand en slim monitoren van de toegang door Heras
    • Openen van de toegang via uw mobiele telefoon
    • Proactief en slim monitoren van toegangssystemen door Heras
    • Slimme onderhoudsmeldingen op basis van gebruik
    • Periodieke rapporten en statistieken

    Uw service- en onderhoudsoplossing

    Hier vindt u een samenvatting van uw keuze. Klik hier

    Bedankt voor het samenstellen van uw service- en onderhoudsoplossing. Vul hieronder uw gegevens in en wij nemen contact met u op om uw aanvraag met u door te nemen. Aansluitend ontvangt u een voorstel van ons.

    Vul hieronder uw gegevens in, dan nemen we snel contact met u op.
    Uw service- en onderhoudsoplossing.
    Neem contact met ons op
    Maatwerk*
    € 19,95/maand
    * Prijs is gebaseerd op een service- en onderhoudsoplossing voor 5 jaar
    Pas uw keuze aan

    Uw service- en onderhoudsoplossing

    Hier vindt u een samenvatting van uw keuze. Klik hier

    Bedankt voor het samenstellen van uw service- en onderhoudsoplossing. Vul hieronder uw gegevens in en wij nemen contact met u op om uw aanvraag met u door te nemen. Aansluitend ontvangt u een voorstel van ons.

    Vul hieronder uw gegevens in, dan nemen we snel contact met u op.
    Uw service- en onderhoudsoplossing.
    Neem contact met ons op
    Maatwerk*
    * Prijs is gebaseerd op een service- en onderhoudsoplossing voor 5 jaar
    Pas uw keuze aan

    Wat is het verschil tussen de 3 pakketten?

    In al onze pakketten bieden we service, reparatie en onderhoud. Als u kiest voor Essential dan kiest u voor onze basisdekking. U voldoet hiermee aan de verplichte jaarlijke onderhoudscontrole.

    Premium wordt vaak gekozen voor een toegangspunt met meerdere bewegingen per dag of wanneer het stilvallen van een toegangspunt een risico vormt voor de bedrijsvoering.

    Premium VIP is het maatwerk pakket. We bepalen bijvoorbeeld samen hoe snel een monteur ter plaatse moet zijn bij een schade of storing.

     

    Wat is Connect?

    In stap 2 voegt u onze slimme service Connect toe aan de gekozen service- en onderhoudsoplossing.  Deze slimme oplossing geeft inzicht in de status en prestaties van de poorten op uw terrein. Door het op afstand monitoren van uw toegangsinstallaties kan een schade of storing sneller worden ontdekt én sneller worden opgelost.

    Wilt u meer informatie? Download onze brochure

    Download brochure

    Meest gestelde vragen

    Voeren jullie ook onderhoud uit aan andere merken?

    Ja, dat is mogelijk. Wij verlenen service, reparatie en onderhoud merkonafhankelijk. Uiteraard komen wij eerst bij u langs om, zodat we de huidige status van de poort(en) op het terrein in kaart kunnen brengen.

    Ben ik verplicht om onderhoud uit te voeren?

    Volgens de normering is een eigenaar verplicht om onderhoud uit te voeren op aanbeveling van de fabrikant. Dit is afhankelijk per producttype, maar stelt minimaal om jaarlijks eenmaal onderhoud uit te voeren om het toegangspunt veilig te houden. In de gebruikershandleiding staat hoe vaak een toegangspunt moet worden onderhouden.

    Wat gebeurt er als mijn poort het niet meer doet door storing of schade?

    Als klant bent u altijd verzekerd van een voorkeurspositie. We nemen uw storing of schade zo snel mogelijk in behandeling en zorgen dat wij binnen de afgesproken tijd aanwezig zijn om de storing of schade op te lossen. In sommige gevallen doen wij dit met een tijdelijke oplossing, meestal kunnen we het probleem direct oplossen.

    Hoe zorg ik ervoor dat mijn installatie langer mee gaat?

    Met name preventief onderhoud zorgt ervoor dat een installatie langer meegaat. Slijtages en gebruikssporen worden eerder opgemerkt en verholpen. De poort wordt volledig doorgemeten en gecontroleerd. Het op de juiste manier gebruiken van de poort betekent dat een installatie langer mee gaat.

    Wanneer moet ik aantonen dat ik onderhoud uitvoer?

    Het aantonen van onderhoud is belangrijk in bepaalde situaties. Denk hierbij aan claims wanneer een schade is veroorzaakt door een poort. Maar bijvoorbeeld ook wanneer u schade heeft door extreem weer. Door middel van een logboek en inspectierapport kan u aantonen dat uw poort altijd goed is onderhouden en in goede staat verkeerd.

    Wilt u meer informatie of advies?
    Vul uw gegevens in, dan nemen we contact met u op.