Exclusieve najaarsactie!Tot 1 jaar gratis service & onderhoud

Een poort die niet meer opent of sluit leidt tot vervelende situaties en overlast. Om dit te voorkomen, biedt Heras service oplossingen die uw product in optimale conditie houden.

Waarom kiezen voor een service oplossing van Heras?

Met een servicecontract houdt u uw installatie in optimale conditie. We bieden service, reparatie en onderhoud uitgevoerd op Heras en niet-Heras producten, door onze gekwalificeerde monteurs. De service oplossingen van Heras verminderen het risico op storingen, onveilige situaties en onverwachte kosten. Met onze landelijke service dekking en 24/7 bereikbaarheid, staan wij altijd voor u klaar.

Meer weten over deze actie?

Als u nu een servicecontract afsluit voor de komende 5 jaar, ontvangt u direct het 1e jaar gratis. En wanneer u Heras Connect toevoegt aan het gekozen service pakket, krijgt u Heras Connect ook het 1e jaar geheel gratis.

Deze actie loopt tot en met 31 december 2020.

Bekijk de actievoorwaarden

Welke service oplossing
past bij uw wensen?

Service Essential

Het essentiële om de veiligheid en beveiliging van uw terrein op niveau te houden.

  • Eén onderhoudsinspectie per jaar
  • Speciaal tarief voor onderdelen en uren
  • Bereikbaar tijdens kantooruren
  • Responsetijd binnen 5 werkdagen (120 uur)
  • Technische ondersteuning

Service Premium

Kies voor de minimale verstoring van uw bedrijfscontinuïteit.

  • Twee onderhouds- inspecties per jaar
  • Speciaal tarief voor onderdelen en uren
  • 24/7 bereikbaarheid
  • Responsetijd binnen 24 uur
  • Technische ondersteuning

Service Premium VIP

Maatwerk oplossing, waarbij u de service volledig kunt aanpassen aan uw wensen.

  • Preventief onderhoud op basis van klantwens en advies
  • Speciaal tarief voor onderdelen en uren
  • 24/7 bereikbaarheid
  • Maatwerk responsetijd
  • Technische ondersteuning
  • Maatwerk rapportages
  • Training op locatie

Voordelen service, reparatie
en onderhoud door Heras

Veelgestelde vragen
service en onderhoud

Waarom heb ik service en onderhoud nodig?

Een poort staat vaak tientallen jaren op uw terrein, en is onderhevig aan slijtage door de vele bewegingen en invloeden van buitenaf. Hoe eerder u start met het onderhouden van uw poort, hoe meer u de levensduur van de poort verlengt. Doordat een monteur regelmatig uw poort controleert, verkleint u bovendien de kans op storingen en onveilige situaties.

Wat zijn de verschillen tussen de verschillende onderhoudscontracten?

Bij Heras hebben we drie verschillende pakketten ontworpen. Het Essential pakket is onze basisdekking. Met dit pakket garanderen we de veiligheid van uw poort. Wilt u meer zekerheid en is de continuïteit van uw bedrijf belangrijk? Kies dan voor ons Premium pakket, waarin wij u een standard responsetijd van 24 uur aanbieden in geval van storingen. In sommige gevallen is maatwerk nodig, daarvoor bieden wij het Premium VIP pakket. U hoeft deze keuze niet alleen te maken, onze experts adviseren wat past bij uw behoeften en wensen.

Hoe zit het met de veiligheid van poorten?

Bij Heras staat veiligheid bovenaan! Indien u een poort van Heras heeft, kunt u erop vertrouwen dat deze poort voldoet aan de, op dat moment geldende, CE eisen en dus veilig gebruikt kan worden. Als u een servicecontract heeft controleert onze servicemonteur de veiligheid tijdens het jaarlijks onderhoud, o.a. of de poort nog voldoet aan de gestelde eisen.

Ben ik verantwoordelijk voor de veiligheid van poorten?

Als eigenaar bent u verantwoordelijk voor het onderhoud en het veilig houden van de installatie. In praktijk merken we vaak dat eigenaren zich hier niet bewust van zijn. Met als gevolg dat een poort pas onderhoud krijgt als de poort niet meer werkt of erger nog, een onveilige situatie heeft veroorzaakt.

Wat is het voordeel als ik Heras Connect toevoeg aan mijn service contract?

Door het toevoegen van Heras Connect heeft u altijd inzicht in de status van uw poort. Binnen de verschillende pakketten biedt Heras Connect verschillende mogelijkheden. Binnen Essential kiest u om zelf uw poort te monitoren. Als u liever wilt dat Heras dit voor u doet, kies dan voor Premium. Dan wordt een storing of defect opgemerkt, soms nog voordat u zelfs in de gaten heeft dat er iets aan de hand is.

Heb ik als contract klant nog voordelen ten opzichte van klanten zonder een contract?

Ja zeker! Al onze contract klanten hebben voordelen ten opzichte van klanten zonder contract. Denk aan een korting op onze uurtarieven en losse onderdelen. Daarnaast zijn wij voor Premium + Premium VIP klanten ook bereikbaar buiten kantoortijden, zodat wij sneller ter plaatse zijn bij een storing of defect.

Wat houdt een 24 uur responsetijd in?

Indien u heeft gekozen voor Premium is Heras 24 uur per dag / 7 dagen in de week bereikbaar. Daarnaast garanderen wij u dat in geval van een elektrische storing onze service monteur binnen 24 uur na melding ter plaatse zal zijn.