Is er schade aan uw poort of hekwerk ontstaan, bijvoorbeeld door een aanrijding of extreme weersomstandigheden zoals storm? Het is belangrijk snel actie te ondernemen om de veiligheid en continuïteit van uw bedrijf te waarborgen.
Dit kunt u het beste doen bij schade:
Met Heras bent u verzekerd van een snelle en professionele afhandeling van uw schade.
Wilt u de schade aan uw hekwerk of poort zo snel mogelijk laten herstellen? De snelheid van reparatie hangt voor een groot deel af van de aard en omvang van de schade. Een duidelijk beeld van de situatie helpt ons u sneller en efficiënter te helpen.
Maak daarom duidelijke foto’s van de schade en upload deze via ons schadeformulier. Zo kunnen onze monteurs zich goed voorbereiden en ontvangt u snel een offerte die u kunt gebruiken voor afstemming met uw verzekeraar.
Schade aan uw poort of hekwerk kan op verschillende manieren ontstaan. Of het nu gaat om aanrijdschade, stormschade of vandalisme, het is belangrijk om dit snel en professioneel te laten herstellen. Hieronder leest u meer over de meest voorkomende soorten schade:
Een aanrijding met een auto of vrachtwagen kan ernstige schade veroorzaken aan uw poort, slagboom of hekwerk. Dit kan ervoor zorgen dat uw automatische poort niet meer sluit, wat de beveiliging van uw terrein in gevaar brengt. Zelfs als de schade niet direct zichtbaar is, kunnen er verborgen problemen ontstaan.
Onze hekwerken en poorten zijn ontworpen om extreme weersomstandigheden te weerstaan. Toch kan harde wind of storm indirect schade veroorzaken, bijvoorbeeld door omgewaaide bomen of rondvliegend materiaal. Dit soort schade kan de functionaliteit van uw terreinbeveiliging beïnvloeden.
Vandalisme kan esthetische en functionele schade veroorzaken aan uw hekwerk of poort. Dit is vooral storend op zichtlocaties zoals hoofdkantoren of andere openbare terreinen. Het herstellen van deze schade zorgt ervoor dat uw terrein er weer representatief uitziet en veilig is.
Neem contact met ons op via het schadeformulier. Wij reageren zo snel mogelijk.
Als klant bent u altijd verzekerd van een voorkeurspositie. We nemen uw storing of schade zo snel mogelijk in behandeling en zorgen dat wij binnen de afgesproken tijd aanwezig zijn om de storing of schade op te lossen. In sommige gevallen doen wij dit met een tijdelijke oplossing, meestal kunnen we het probleem direct oplossen.
Het aantonen van onderhoud is belangrijk in bepaalde situaties. Denk hierbij aan claims wanneer een schade is veroorzaakt door een poort. Maar bijvoorbeeld ook wanneer u schade heeft door extreem weer. Door middel van een logboek en inspectierapport kan u aantonen dat uw poort altijd goed is onderhouden en in goede staat verkeerd.
Als eigenaar bent u verantwoordelijk voor het onderhoud en het veilig houden van de installatie. In praktijk merken we vaak dat eigenaren zich hier niet bewust van zijn. Met als gevolg dat een poort pas onderhoud krijgt als de poort niet meer werkt of erger nog, een onveilige situatie heeft veroorzaakt.