Kies het servicepakket afgestemd op uw wensen

Bij Heras heeft u de keuze tussen drie verschillende pakketten, afgestemd op uw behoeften: Essential, Premium, Premium VIP. Deze pakketten zijn alle drie uit te breiden met onze aanvullende slimme service Connect. 

De voordelen van service & onderhoud van Heras

Stel hier in 3 stappen uw
service- en onderhoudsoplossing samen

Kies het pakket dat past bij uw wensen. Uiteraard gaan we altijd samen in overleg of deze keuze de best passende is. Heeft u hulp nodig bij uw keuze, klik hier.

Voeg onze slimme service toe

Maak uw service- en onderhoudsoplossing slim Klik hier

Maak uw service- en onderhoudsoplossing slim en voeg Connect toe. 

Connect geeft inzicht in de status en prestaties van de poorten op uw terrein. U kiest hiermee voor een optimaal beveiligd en veilig terrein.

Vanaf prijs*
€ 25,-/maand
  • Eén onderhoudsinspectie per jaar
  • Korting op onderdelen en uren
  • Bereikbaar tijdens kantooruren
  • Responsetijd 5 werkdagen
  • Technische ondersteuning
  • Meer informatie

*Vanaf prijs gebaseerd op een service- en onderhoudsoplossing voor 5 jaar met 1 installatie.

Pas uw keuze aan
+
Prijs
€ 19,95/maand
  • Automatische waarschuwingen en meldingen via uw smartphone, tablet of pc
  • Heras slimme cloud portal
  • Realtime slim inzicht in de status van uw toegangspoorten
  • Op afstand en slim monitoren van de toegang door de gebruiker
  • Op afstand en slim monitoren van de toegang door Heras
  • Openen van de toegang via uw mobiele telefoon
  • Proactief en slim monitoren van toegangssystemen door Heras
  • Slimme onderhoudsmeldingen op basis van gebruik
  • Periodieke rapporten en statistieken

Uw service- en onderhoudsoplossing

Hier vindt u een samenvatting van uw keuze. Klik hier

Bedankt voor het samenstellen van uw service- en onderhoudsoplossing. Na het invullen van uw gegevens nemen wij contact met u op om uw aanvraag door te nemen en te bepalen welke installaties worden voorzien van service en onderhoud. Aansluitend ontvangt u een voorstel met de gekozen oplossing, installaties en het jaarlijkse kostenoverzicht.

Vul hieronder uw gegevens in, dan nemen we snel contact met u op.
Uw service- en onderhoudsoplossing.
Vanaf prijs*
€ 25,-/maand
€ 19,95/maand
* Prijs is gebaseerd op een service- en onderhoudsoplossing voor 5 jaar
€ 44,95/maand
Pas uw keuze aan

Uw service- en onderhoudsoplossing

Hier vindt u een samenvatting van uw keuze. Klik hier

Bedankt voor het samenstellen van uw service- en onderhoudsoplossing. Na het invullen van uw gegevens nemen wij contact met u op om uw aanvraag door te nemen en te bepalen welke installaties worden voorzien van service en onderhoud. Aansluitend ontvangt u een voorstel met de gekozen oplossing, installaties en het jaarlijkse kostenoverzicht.

Vul hieronder uw gegevens in, dan nemen we snel contact met u op.
Uw service- en onderhoudsoplossing.
Vanaf prijs*
€ 25,-/maand
* Prijs is gebaseerd op een service- en onderhoudsoplossing voor 5 jaar
€ 25/maand
Pas uw keuze aan

Voeg onze slimme service toe

Maak uw service- en onderhoudsoplossing slim Klik hier

Maak uw service- en onderhoudsoplossing slim en voeg Connect toe. 

Connect geeft inzicht in de status en prestaties van de poorten op uw terrein. U kiest hiermee voor een optimaal beveiligd en veilig terrein.

Vanaf prijs*
€ 45,-/maand
    • Twee onderhoudsinspecties per jaar
    • Korting op onderdelen en uren
    • 24/7 bereikbaar
    • Responsetijd 24 uur (24/7)
    • Technische ondersteuning
    • Meer informatie
  • *Vanaf prijs gebaseerd op een service- en onderhoudsoplossing voor 5 jaar met 1 installatie.

    Pas uw keuze aan
    +
    € 19,95/maand
    • Automatische waarschuwingen en meldingen via uw smartphone, tablet of pc
    • Heras slimme cloud portal
    • Realtime inzicht in de status van uw toegangspoorten
    • Op afstand en slim monitoren van de toegang door de gebruiker
    • Op afstand en slim monitoren van de toegang door Heras
    • Openen van de toegang via uw mobiele telefoon
    • Proactief en slim monitoren van toegangssystemen door Heras
    • Slimme onderhoudsmeldingen op basis van gebruik
    • Periodieke rapporten en statistieken

    Uw service- en onderhoudsoplossing

    Hier vindt u een samenvatting van uw keuze. Klik hier

    Bedankt voor het samenstellen van uw service- en onderhoudsoplossing. Na het invullen van uw gegevens nemen wij contact met u op om uw aanvraag door te nemen en te bepalen welke installaties worden voorzien van service en onderhoud. Aansluitend ontvangt u een voorstel met de gekozen oplossing, installaties en het jaarlijkse kostenoverzicht.

    Vul hieronder uw gegevens in, dan nemen we snel contact met u op.
    Uw service- en onderhoudsoplossing.
    Vanaf prijs*
    € 45,-/maand
    € 19,95/maand
    * Prijs is gebaseerd op een service- en onderhoudsoplossing voor 5 jaar
    € 64,95/maand
    Pas uw keuze aan

    Uw service- en onderhoudsoplossing

    Hier vindt u een samenvatting van uw keuze. Klik hier

    Bedankt voor het samenstellen van uw service- en onderhoudsoplossing. Na het invullen van uw gegevens nemen wij contact met u op om uw aanvraag door te nemen en te bepalen welke installaties worden voorzien van service en onderhoud. Aansluitend ontvangt u een voorstel met de gekozen oplossing, installaties en het jaarlijkse kostenoverzicht.

    Vul hieronder uw gegevens in, dan nemen we snel contact met u op.
    Uw service- en onderhoudsoplossing.
    Vanaf prijs*
    € 45,-/maand
    * Prijs is gebaseerd op een service- en onderhoudsoplossing voor 5 jaar
    € 45/maand
    Pas uw keuze aan

    Voeg onze slimme service toe

    Maak uw service- en onderhoudsoplossing slim Klik hier

    Maak uw service- en onderhoudsoplossing slim en voeg Connect toe. 

    Connect geeft inzicht in de status en prestaties van de poorten op uw terrein. U kiest hiermee voor een optimaal beveiligd en veilig terrein.

    Neem contact met ons op
    Maatwerk*
    • Preventief onderhoud op basis van klantwens en advies
    • Korting op onderdelen en uren
    • 24/7 bereikbaar
    • Maatwerk responsetijd
    • Technische ondersteuning
    • Maatwerk rapportages
    • Training op locatie
    • Meer informatie
  • *Stel uw maatwerkoplossing samen met 1 van onze experts.

    Pas uw keuze aan
    +
    Prijs
    € 19,95/maand
    • Automatische waarschuwingen en meldingen via uw smartphone, tablet of pc
    • Heras slimme cloud portal
    • Realtime slim inzicht in de status van uw toegangspoorten
    • Op afstand en slim monitoren van de toegang door de gebruiker
    • Op afstand en slim monitoren van de toegang door Heras
    • Openen van de toegang via uw mobiele telefoon
    • Proactief en slim monitoren van toegangssystemen door Heras
    • Slimme onderhoudsmeldingen op basis van gebruik
    • Periodieke rapporten en statistieken

    Uw service- en onderhoudsoplossing

    Hier vindt u een samenvatting van uw keuze. Klik hier

    Bedankt voor het samenstellen van uw service- en onderhoudsoplossing. Na het invullen van uw gegevens nemen wij contact met u op om uw aanvraag door te nemen en te bepalen welke installaties worden voorzien van service en onderhoud. Aansluitend ontvangt u een voorstel met de gekozen oplossing, installaties en het jaarlijkse kostenoverzicht.

    Vul hieronder uw gegevens in, dan nemen we snel contact met u op.
    Uw service- en onderhoudsoplossing.
    Neem contact met ons op
    Maatwerk*
    € 19,95/maand
    * Prijs is gebaseerd op een service- en onderhoudsoplossing voor 5 jaar
    Pas uw keuze aan

    Uw service- en onderhoudsoplossing

    Hier vindt u een samenvatting van uw keuze. Klik hier

    Bedankt voor het samenstellen van uw service- en onderhoudsoplossing. Na het invullen van uw gegevens nemen wij contact met u op om uw aanvraag door te nemen en te bepalen welke installaties worden voorzien van service en onderhoud. Aansluitend ontvangt u een voorstel met de gekozen oplossing, installaties en het jaarlijkse kostenoverzicht.

    Vul hieronder uw gegevens in, dan nemen we snel contact met u op.
    Uw service- en onderhoudsoplossing.
    Neem contact met ons op
    Maatwerk*
    * Prijs is gebaseerd op een service- en onderhoudsoplossing voor 5 jaar
    Pas uw keuze aan

    Wanneer kies ik Essential?

    Het Essential pakket is onze basisdekking. Kies voor Essential wanneer u poort bijvoorbeeld niet veel bewegingen op een dag heeft of wanneer de poort handbediend is. Met het Essential pakket kiest u ervoor om te kunnen blijven voldoen aan gestelde regelgeving en normering. U voldoet bijvoorbeeld aan de verplichte jaarlijkse onderhoudsinspectie.

    Wanneer kies ik voor Premium?

    Kies voor Premium wanneer uw poort op een drukke locatie staat en veel bewegingen heeft, bijvoorbeeld een parkeerterrein. Premium is ook heel geschikt voor een locatie waar het stilvallen van een poort een risico vormt voor uw werk en het bedrijf. Met een Premium pakket kiest u onder andere voor een snelle oplossing bij schade of storing. Het is onze meest gekozen servicepakket.

    Wanneer kies ik voor Premium VIP?

    Bij Premium VIP kiest u echt voor maatwerk. Kies hiervoor wanneer u service en onderhoud van uw terreinbeveiliging wilt organiseren voor locaties met een hoog beveiligingsniveau of hoog risico locaties. Denk hierbij aan de vitale infrastuctuur en utiliteiten. Als u kiest voor dit pakket bepalen we samen bijvoorbeeld hoe snel een monteur ter plaatste moet zijn om een storing op te lossen.

    Wilt u meer informatie? Download onze brochure

    Download service brochure

    Phone number:  0882740274

    Meest gestelde vragen

    Voeren jullie ook onderhoud uit aan andere merken?

    Ja, dat is mogelijk. Wij verlenen service, reparatie en onderhoud merkonafhankelijk. Uiteraard komen wij eerst bij u langs om, zodat we de huidige status van de poort(en) op het terrein in kaart kunnen brengen.

    Hoe voorkom ik een storing?

    Een storing wordt voorkomen door tijdig en preventief onderhoud uit te voeren. Een mogelijke slijtage wordt bijvoorbeeld eerder ontdekt tijdens preventief onderhoud, hierdoor voorkomt u stilstand maar ook onnodige kosten.

    Wordt een poort ook gecontroleerd op veiligheid?

    Veiligheid staat bij Heras op nr. 1, dus ja. We controleren de veiligheid aan de hand van checklists, hierbij controleren we alle componenten van een poort of hek. Daarnaast checken we of uw poort nog voldoet aan de laatste normen en regelgeving, zoals CE markering. Eens in de zoveel tijd vinden er updates plaats van deze normering. Tijdens een onderhoudsbeurt bekijken we of poort nog voldoet aan deze eisen.

    Ben ik verplicht om onderhoud uit te voeren?

    Volgens de normering is een eigenaar verplicht om onderhoud uit te voeren op aanbeveling van de fabrikant. Dit is afhankelijk per producttype, maar stelt minimaal om jaarlijks eenmaal onderhoud uit te voeren om het toegangspunt veilig te houden. In de gebruikershandleiding staat hoe vaak een toegangspunt moet worden onderhouden.

    Welk servicepakket past het best bij mijn situatie?

    Geheel afhankelijk van het aantal bewegingen en vereisten hoe snel een storing of defect moet worden opgelost. Wilt u alleen basisdekking, kies dan voor Essential. Wanneer u poort op een locatie staat die meer dan 20 keer open en dicht gaat, dan raden wij aan om Premium te kiezen. Premium VIP kiest u wanneer u maatwerk nodig heeft.

    Wat gebeurt er als mijn poort het niet meer doet door storing of schade?

    Als klant bent u altijd verzekerd van een voorkeurspositie. We nemen uw storing of schade zo snel mogelijk in behandeling en zorgen dat wij binnen de afgesproken tijd aanwezig zijn om de storing of schade op te lossen. In sommige gevallen doen wij dit met een tijdelijke oplossing, meestal kunnen we het probleem direct oplossen.

    Hoe kan ik geld besparen met een servicepakket?

    Door tijdig storingen of slijtages op te merken worden grote reparaties voorkomen. Daarnaast krijgt u korting op onderdelen en uurtarieven.

    Hoe zorg ik ervoor dat mijn installatie langer mee gaat?

    Met name preventief onderhoud zorgt ervoor dat een installatie langer meegaat. Slijtages en gebruikssporen worden eerder opgemerkt en verholpen. De poort wordt volledig doorgemeten en gecontroleerd. Het op de juiste manier gebruiken van de poort betekent dat een installatie langer mee gaat.

    Wanneer moet ik aantonen dat ik onderhoud uitvoer?

    Het aantonen van onderhoud is belangrijk in bepaalde situaties. Denk hierbij aan claims wanneer een schade is veroorzaakt door een poort. Maar bijvoorbeeld ook wanneer u schade heeft door extreem weer. Door middel van een logboek en inspectierapport kan u aantonen dat uw poort altijd goed is onderhouden en in goede staat verkeerd.

    Wat is Connect?

    Connect is onze aanvullende slimme service. Als u dit toevoegt ontvangt u automatische meldingen en krijgt u meer inzicht in de toegangspunten op uw terrein. U weet bijvoorbeeld eerder wanneer een poort of slagboom afwijkende waarden vertoont en door het inzicht kan een storing of defect sneller worden opgelost. Zo voorkomt u stilstand, en mocht zich een probleem voordoen, dan bent u sneller geholpen.

    Wilt u meer informatie of advies?
    Vul uw gegevens in, dan nemen we contact met u op.