Inloggen Connect

Inloggen Connect

Heeft u al een account, dan kan u rechtstreeks inloggen met uw gebruikersnaam en wachtwoord. Klik op onderstaande button:

Connect via app gebruiken

Ook op uw telefoon of tablet Connect gebruiken? Download de app via de Google Play Store of de App Store.

Een account aanmaken

Doorloop onderstaande stappen om een account aan te maken. 

  1. Ga naar de inlogpagina
  2. Klik vervolgens op: ‘Creëer een nieuw account’
  3. Vul het e-mailadres en telefoonnummer in, waar u zelf toegang toe heeft
  4. U ontvangt een e-mail in uw inbox met gebruikersnaam en wachtwoord (let op: dit kan een paar minuten duren, controleer indien nodig ook uw ongewenste e-mail)
  5. Log opnieuw in met de gegevens uit de e-mail om uw account te activeren
  6. Uw account is klaar voor gebruik (onthoud uw wachtwoord goed!)
  7. Om uw profiel te activeren, vult u het online formulier en stuurt dit op naar uw contactpersoon bij Heras.

Veelgestelde vragen

Hoe zorg ik ervoor dat mijn account wordt geactiveerd?

Zorg dat u uw account heeft aangemaakt (zie vraag over hoe maak ik een account aan?). Vul het formulier in van Heras: Connect of Access is onderweg naar u! Nadat Heras dit formulier retour heeft ontvangen, koppelen wij de toegangsoplossing op uw terrein aan uw account / email adres. U ontvangt een melding wanneer deze actief zijn.

Hoe maak ik een account aan?

Het aanmaken van een nieuw account doet u door te klikken op de oranje button ‘Log in Connect’. Onderaan de pagina die opent ziet u de tekst: “Creëer een nieuw account”. Klik hierop en volg de stappen.

Ik heb een account aangemaakt, maar ik zie mijn poort(en) niet?

Bent u beheerder: dan kan het zijn dat Heras de installatie nog niet gekoppeld heeft aan uw account. Deze koppeling vind plaats bij het installeren en activeren van de unit.

Bent u een gebruiker: Neem contact op met uw beheerder. Mogelijk heeft u nog niet de juiste rechten om gebruik te maken van deze functionaliteit.

Mijn account werkt niet?

Bent u gebruiker van Connect? Neem dan contact op met de beheerder vanuit uw organisatie. De beheerder kan zien of de rechten goed zijn ingesteld. Bent u beheerder? Check met uw contactpersoon bij Heras of uw account al is gekoppeld.

Waar kan ik de voorwaarden terug vinden? En hoe gaan jullie met mijn gegevens om?

Heras gaat vertrouwelijk om met de gegevens van haar klanten volgens wet- en regelgeving. Wanneer u een nieuw account aanmaakt kunt u in het registratie formulier de ‘Data Processing Agreement’ en de ‘General Terms of Service’ terug vinden.

Waarom moet ik het formulier “Connect of Access is onderweg naar u” invullen?

Met het formulier kan Heras de juiste rechten toewijzen aan het juiste account tijdens de installatie. Tijdens de installatie kan Heras de slimme service Connect zo voor u activeren. Zodat u na installatie direct gebruik kan maken van Connect.

Wat is het verschil tussen beheerders en gebruikers?

Er bestaan twee type accounts in Connect en Access, namelijk beheerder en gebruiker. Een beheerder heeft alle rechten, inzicht in de status van toegangsoplossing, en kan gebruikers toevoegen. Een beheerder is doorgaans de persoon die ook het formulier “Connect of Acces is onderweg naar u” invult. In totaal kunnen er 3 beheerder per poort worden aangewezen. Een gebruiker wordt toegevoegd door een beheerder om de installatie te kunnen besturen, bijvoorbeeld openen of dichtdoen wanneer de gebruiker door de poort of slagboom wil.

Kunnen er meerdere poorten of slagbomen aan 1 account worden gekoppeld?

Ja, dit kan zeker. De beheerder kan bepalen welke installatie voor welke gebruiker wel of niet beschikbaar is.

Kan ik nog meer personen een account geven om een installatie te beheren?

U kunt als beheerder maximaal 3 accounts koppelen per poort of slagboom als beheerder. U registreert deze door een account aan te maken en aan Heras te melden welke accounts met welke poort of slagboom moeten worden gekoppeld.

Waar vind ik het formulier Connect/Acces is onderweg naar u! ?

Het formulier Connect/Acces is onderweg naar u, heeft u nodig om uw bedrijfsaccount te activeren. Heeft u dit formulier nog niet ontvangen? Vraag dit dan aan via uw contactpersoon bij Heras.

Kan ik meerdere mensen toegang geven met 1 account?

Nee, het werkt niet om met 1 emailadres in te loggen vanuit meerdere devices. Hiervoor is het echt noodzakelijk om verschillende email adressen en dus accounts te gebruiken.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

Klik tijdens het inloggen op “Wachtwoord vergeten?”. Vul uw emailadres in en er wordt een nieuw wachtwoord voor u gegenereerd.  U ontvangt hiervan een bevestiging per email.

Hoe kan ik de app voor telefoon of tablet downloaden?

De Connect app kunt u downloaden in de App Store of via de Google Play Store. Zoek daarvoor op: Heras Connect.

De knop om in te loggen lijkt niet te werken?

Mogelijk is er een technische fout op de webpage van Heras. Probeer het later nogmaals. Of laat een bericht achter via www.heras.nl/contact

Heeft u nog geen Connect?
Ontdek de voordelen voor uw terrein