Schade of storing aan uw poort, hekwerk of detectiesysteem kan uw dag flink verpesten. Het kan bovendien grote gevolgen hebben voor uw bedrijfscontinuïteit. Daarom is het verstandig om zo snel mogelijk actie te ondernemen. Meld uw schade of storing direct bij Heras Service.
Is uw poort kapot of wilt u uw hekwerk repareren? Maak er online eenvoudig een melding van. Op die manier kunnen we het probleem zo snel mogelijk oplossen.
Is er een auto tegen uw poort gereden, waardoor een elektrische poort reparatie nodig is? Moeten we uw hekwerk repareren vanwege schade door storm of harde wind? Of heeft u een storing waardoor uw poort niet meer opent of sluit?
Dit is wat u het beste kunt doen bij schade of storing:
Uw hekwerk repareren of een elektrische poort reparatie wilt u vanzelfsprekend zo snel mogelijk laten uitvoeren. De snelheid ervan is voor een groot deel afhankelijk van de schade. Daarom willen we graag een zo goed mogelijk beeld krijgen van de situatie.
Maak foto’s van de schade en deel die met de afdeling Heras Service. Daarmee sturen we onze monteurs beter voorbereid op pad. Bovendien kunnen we u dan snel een offerte toesturen, die u nodig heeft voor de afstemming met uw verzekeraar.
Wanneer een auto of vrachtwagen tegen uw poort, slagboom of hekwerk heeft aangereden, wilt u dit zo snel mogelijk oplossen. Mogelijk veroorzaakt de schade moeilijkheden, met bijvoorbeeld als gevolg: uw automatische poort gaat niet meer dicht. Dat heeft een negatieve invloed op de beveiliging van uw terrein. Ook wanneer u niet direct iets merkt, kan het zijn dat de aanrijding (niet-waarneembare) schade heeft veroorzaakt. Neem dus altijd contact op met Heras Service.
Heeft u te maken met schade door een inbraak of een inbraakpoging? Dan is het van belang om niet alleen naar reparatie te kijken. Natuurlijk zorgen we ervoor dat uw terreinbeveiliging weer zo snel mogelijk in orde is. Daarna analyseren we samen de situatie om te bepalen of de huidige terreinbeveiliging nog helemaal in orde is en past bij uw bedrijfsvoering.
Een inbraakpoging of inbraak geeft aan dat dieven een aanleiding hebben ontdekt om over te gaan tot actie. Is de situatie veranderd? Is het terrein nog voldoende beveiligd? Onze experts kunnen hierin een advies uitbrengen op basis van het Heras Security Model.
Bij het plaatsen van onze poorten en hekwerken houden we rekening met het niveau van de windkracht in bepaalde gebieden. Harde wind of storm hebben dus geen direct effect op uw poort of hek. Het zijn vooral omgewaaide bomen of losliggend materiaal op uw terrein of in de buurt dat tijdens een storm of harde wind schade veroorzaakt.
Heeft u stormschade? Meld uw schadezodat de beveiliging van uw terrein weer zo snel mogelijk op orde is.
Het kan voorkomen dat esthetische schade is ontstaan aan uw poort op hek. Denk bijvoorbeeld aan zichtbare schade door vandalisme. U wilt dit natuurlijk zo snel mogelijk verhelpen met name op zichtlocaties, zoals een hoofdkantoor of ander terrein in de publieke ruimte. Ook dan staan onze experts voor u klaar om het hekwerk te repareren, renoveren of vervangen waar nodig.
Bij een storing gaan we samen met u op afstand eerst onderzoeken wat er aan de hand is. Dit kan telefonisch, met behulp van de slimme service Connect, of we kijken of een monteur in de buurt is. Vervolgens zal onze servicemonteur – binnen de gestelde responstijd in uw servicecontract – ter plaatse zijn om de storing te verhelpen.
Het is goed om te weten dat storingen veelal voorkomen kunnen worden door regelmatig onderhoud uit te laten voeren. Jaarlijks preventief onderhoud is inbegrepen in onze service- en onderhoudsoplossingen.
Wanneer u schade aan een poort of hekwerk heeft, wilt u natuurlijk een snelle oplossing. Dat is belangrijk voor de continuïteit van uw bedrijf, zodat uw business niet stil komt te liggen. Maar ook, zodat bijvoorbeeld het terrein na sluitingstijd beveiligd en afsluitbaar is.
Bij Heras lossen wij het probleem voor u op. We zorgen ervoor dat we binnen de afgesproken tijd langskomen. Meestal kunnen we het probleem direct verhelpen, soms is een tijdelijke oplossing noodzakelijk, totdat de juiste onderdelen beschikbaar zijn.
Wij zijn 24/7 bereikbaar voor onze klanten, en hebben een landelijke dekking. Er is altijd een service monteur bij u in de buurt. Afhankelijk van het door u gekozen service pakket, zijn we binnen de vooraf bepaalde tijd ter plaatse.