Met Service premium gaan we verder dan de basis. Als u kiest voor het Service Premium pakket, dan kiest u voor minimale verstoring van de bedrijfscontinuïteit.
Ons Service premium pakket biedt een gegarandeerde responsetijd van 24 uur, 7 dagen per week. Daarnaast zijn wij ook 24/7 voor u bereikbaar. Bij storingen en defecten zijn we dus snel ter plaatse, en we voeren 2x keer per jaar een onderhoudsinspectie uit. Ons service premium pakket is de meest gekozen oplossing.
Advies nodig? Vraag vrijblijvend een gesprek aan
Onze service oplossingen zijn ideaal te combineren met Heras Connect. Door Heras Connect toe te voegen aan uw service oplossing kunt u op afstand uw poorten monitoren. Daarmee kan ook de periodieke onderhoudsbehoefte worden afgestemd op het daadwerkelijke gebruik van de poort.
Het monitoren van uw poort gebeurt op afstand onder contract bij Heras. Een mogelijke storing of foutmelding wordt zo direct en proactief opgepakt door Heras. Naast het in orde houden van de veiligheid van uw poorten, voorkomt u zo ook stilstand.
Er kan direct worden gedetecteerd waar een probleem zich voordoet. Dit kan leiden tot een snelle oplossing, zonder dat een monteur ter plaatste hoef te komen. Of de monteur heeft direct de juiste benodigdheden.
Door het toevoegen van Heras Connect aan het door u gekozen service pakket, krijgt u volledige controle over uw poorten, speedgates, slagbomen en tourniquets. Heras Connect ondersteunt de bedrijfscontinuïteit en verkleint de kans op een niet werkende of onveilige poort. Zo bent u verzekerd van een veilige perimeter en volledige operationele en functionele toegangsoplossing.