Hebben uw Heras hekken, toegangsoplossingen of detectiesystemen stormschade opgelopen? Neem dan contact op met de Heras service afdeling. U kan ook contact opnemen voor een reparatie of het oplossen van een storing. Wij voeren reparaties en onderhoud uit aan Heras en niet-Heras producten.
Als uw Heras hekwerk, toegangs- en/of detectiesystemen schade hebben opgelopen, wilt u natuurlijk weten hoe snel we ze kunnen repareren. Dat is voor een groot deel afhankelijk van de schade. Daarom willen we graag een zo goed mogelijk beeld krijgen van de situatie. Maak foto’s van de schade en deel die met de afdeling Service. Daarmee sturen we onze monteurs beter voorbereid op pad. Bovendien kunnen we u dan snel een offerte toesturen die u nodig hebt voor de afstemming met uw verzekeraar.
Bij het plaatsen van onze oplossingen houden we rekening met de mogelijke windsterktes die zich voordoen op de locatie van uw bedrijfsterrein. Harde wind of stormen hebben dus waarschijnlijk geen direct effect op de hekken, toegangs- en detectiesystemen op uw terrein.
Toch bestaat de kans dat een storm schade veroorzaakt. Bijvoorbeeld door bomen of takken die op uw hek, poort of detectiesysteem vallen. Of doordat er los materiaal tegenaan waait. Daarnaast kan een storm storingen veroorzaken. Denk aan kortsluiting door blikseminslag, takken in uw detectiesysteem of objecten zoals afvalcontainers die met sensoren in aanraking komen.
Wanneer u schade aan een poort of hekwerk heeft, wilt u natuurlijk een snelle oplossing. Bij een slechte weersvoorspelling, zorgen we dat de Heras service afdeling op maximale capaciteit draait. Zo kunnen we schademeldingen zo snel mogelijk behandelen en uw Heras poort of hekwerk zo spoedig mogelijk repareren. Klanten met een servicepakket kunnen rekenen op onze snelle responstijden. De snelheid van handelen hangt ook af van het gekozen pakket. Wilt u meer informatie over de Heras service- en onderhoudsoplossingen? Ga naar ons aanbod en prijzen.