Veelgestelde vragen over Heras en buitenbeveiliging

Heeft u vragen over de werkwijze van Heras, onze beveiligingsoplossingen of buitenbeveiliging in het algemeen? Wellicht vindt u het antwoord in de lijst hieronder. Zo niet, mail ons uw vraag dan via het contactformulier.

1. Waarom staan er geen prijzen bij de producten?

Prijzen zijn afhankelijk van de omstandigheden op uw terrein, zoals bereikbaarheid, bestrating en de bodemgesteldheid (kabels, wortels, puin). U kunt bij ieder product een offerte opvragen of een vrijblijvend adviesgesprek opvragen.

2. Ik heb telefonisch een aanvraag gedaan. Hoe nu verder?

Voordat wij een definitieve prijsopgave kunnen maken, moeten we eerst uw situatie ter plekke beoordelen. We maken zo snel mogelijk een afspraak met u.

3. Waar kan ik Heras vinden?

Hoewel Heras internationaal opereert, zijn wij regionaal georganiseerd en werken wij zo dicht mogelijk bij de klant. Dat geldt zeker voor onze vaste montage- en installatieploegen, die de specifieke grondomstandigheden van een gebied zeer goed kennen. Bekijk de Heras-vestigingen.

4. Hebben jullie brede poorten geen ondersteuningswiel nodig?

Het nadeel van een ondersteuningswiel is dat de constructie kan gaan wringen en vervormen als de ondergrond niet egaal (meer) is. Daarom hebben onze schuifpoorten een vrijdragende constructie, zonder ondersteuning. Uiteraard kent elke soort poort een maximale overspanning. Met poorten aan weerszijden komen we tot maximaal 24 meter.

5. Repareert Heras ook hekwerk van anderen?

Jazeker, onze monteurs zijn échte specialisten in buitenbeveiliging en dus prima in staat hekwerk van andere marktpartijen professioneel te repareren. Als het kan maken we gebruik van origineel reparatiemateriaal van de leverancier, maar indien nodig kunnen we ook improviseren.

6. Wie moet ik bellen bij storing?

Heras heeft een eigen service- en onderhoudsafdeling. Een team van servicemonteurs staat dag en nacht voor u klaar om reparaties uit te voeren en storingen te verhelpen. Wilt u een storing melden of heeft u een servicevraag? Heras Service is op kantoortijden bereikbaar op telefoonnummer: 0900 – 202 04 99.

7. Hoe zit het met de garantie?

Heras kent uiteraard een garantietermijn voor zowel mechanische als elektronische producten. De specifieke afspraken daarover staan in onze leveringsvoorwaarden.

8. Bestaat er ook kindvriendelijk hekwerk?

We voeren het UNI ChildCare staalmathekwerk, door de geringe maaswijdte past er geen kinderschoen tussen, wat overklimmen vanuit de binnenzijde voorkomt.

9. Kan ik ook stroom op mijn hekwerk laten plaatsen?

Binnen de geldende wettelijke eisen is het inderdaad mogelijk hekwerk onder stroom te zetten. We hebben hiervoor onder meer een gestandaardiseerde oplossing voor stroomdoorvoerende detectie, Combi Fence en  Electric Fence.

10. Kan een poort elektrisch worden gestuurd?

Uiteraard. Onze schuifpoorten kunnen probleemloos worden voorzien van een elektrische aandrijving, Heras Motor Drive. Veel handbediende poorten zijn hier al op voorbereid.

11. Hoe snel komen jullie bij een storing aan mijn elektrische installatie?

In het servicecontract kunnen we gegarandeerde responstijden afspreken. Zonder contract zijn garanties wat dat betreft helaas niet mogelijk, maar uiteraard doen we altijd ons uiterste best u zo snel mogelijk te helpen.

12. Hoe kan ik losse onderdelen zoals handzenders, sloten, scharnieren en dopjes bestellen?

Voor het bestellen van losse onderdelen kunt u een mail sturen naar onze Service afdeling: Bestellen onderdelen.

13. Hoe kan ik Heras Service bereiken?

Op de pagina ‘Vestigingen’ vindt u alle adressen en contactgegevens: Heras-vestigingen

14. Wat is het algemene mailadres van de Heras-vestigingen?

Het algemene e-mailadres van Heras vindt u op onze contactpagina.

15. Wat zijn de algemene leveringsvoorwaarden van Heras?

Hier vindt u de algemene leveringsvoorwaarden van Heras

Stond uw vraag hier nog niet bij? Stel dan via contact uw vraag, wij zullen deze zo spoedig mogelijk beantwoorden.