Slimme toepassingen kunnen u veel tijd en geld besparen, de levensduur van uw toegangsoplossing verlengen en de risico’s van onveilige situaties beperken. Maak uw terreinbeveiliging daarom slim en maak kennis met de aanvulling op uw service- en onderhoudsoplossing, Connect.

Connect biedt niet alleen informatie over de status van uw Heras en niet-Heras toegangsoplossingen, maar monitort ook 24/7 alle belangrijke componenten en maakt de vertaalslag naar praktische informatie voor beheerders. Zo heeft u via uw smartphone, tablet of pc altijd realtime inzicht in de status van uw automatische schuifpoort, draaipoort, speedgate, slagboom of tourniquet.

Daarnaast stuurt de slimme oplossing nog voordat u een probleem hebt opgemerkt een signaal als er afwijkingen zijn in de gebruikelijke werking van uw systeem. Hierdoor kunnen we proactief en gericht handelen, downtime minimaliseren en onderhoud op precies het juiste moment uitvoeren.

Ontdek ook de voordelen van het slim beveiligen en beschermen van uw terrein en neem contact met ons op via telefoonnummer 088 – 2740274 of download de datasheet:

Hoe u kunt besparen

Om de kosten inzichtelijk te maken die u met Connect kunt besparen volgt hier een eenvoudig rekenvoorbeeld.

Laten we aannemen dat u met Connect twee onnodige bezoeken van een onderhoudstechnicus per poort/jaar kunt vermijden/besparen.

Potentieel levert dit de volgende besparing op: € 310 aan twee servicebezoeken per jaar versus de Connect-servicekosten van  € 240 per jaar = een besparing van € 70 per poort/jaar.

Bovendien levert het een potentiële besparing op voor de bedrijfscontinuïteit van € 150/200 per vrachtwagen/uur.

Waarom kiezen voor Connect?

Schades en storingen worden sneller ontdekt en opgelost. Bovendien draagt Connect bij aan een gereduceerde CO2-uitstoot en brandstofgebruik door storingen en defecten waar mogelijk op afstand op te lossen. Zo dragen we met elkaar bij aan een beter milieu.

Daarnaast biedt Connect het volgende:

  • 24/7 slim beheren van de Heras en niet-Heras toegangspunten van uw terrein.
  • Slim monitoren van storingen en handhaven van de continuïteit
  • Slimme toegang op elk moment en vanaf elke plek
  • Slim besparen van kosten, CO2-reductie en nooit betalen voor onnodig onderhoud
  • Slimme service om de levensduur van uw toegangsoplossingen te verlengen

Wij helpen u graag bij het maken van uw keuze
Vraag een adviesgesprek aan of bekijk ons aanbod en prijzen

Hoge waardering door onze klanten

Hoge waardering door onze klanten

Veelgestelde vragen
Connect

Wordt Connect altijd gecombineerd met een service- en onderhoudsoplossing?

Om optimaal te profiteren van onze service voegt u de slimme service Connect toe. Connect is niet standaard, maar kan optioneel worden toegevoegd aan een service- en onderhoudspakket. Door Connect te te voegen, heeft u meer inzicht in uw poorten, onderhoud op basis van gebruik en een snelle oplossing bij een schade of storing. U kan zelf het gewenste niveau van onze service kiezen passend bij uw behoeften. We hebben 3 pakketten waar u uit kan kiezen: Essential, Premium of Premium VIP.

Welke functionaliteiten bevat Connect?

De aanvullende slimme service Connect biedt de volgende functionaliteiten: controle op afstand, waarschuwingen en meldingen, onderhoud op basis van gebruik, toegang en configuratie op afstand, en rapporten en statistieken.

Wie houdt de status van de toegangsoplossing in de gaten?

De slimme service Connect van Heras houdt uw poort in de gaten, zodat problemen snel worden gedetecteerd en om u te informeren bij eventuele problemen. Daarnaast heeft u als eigenaar/beheerder altijd toegang tot de online portal om uw toegangsoplossingen te kunnen monitoren

Hoe werkt Connect?

De aanvullende slimme service Connect is een platform bestaande uit de Heras Cloud Unit (hardware) en de Heras Cloud Portal. De hardware wordt op een geautomatiseerde schuifpoort, speedgate, draaipoort, slagoom en/of tourniquet geïnstalleerd en maakt via het GSM-netwerk draadloos verbinding met de portal. De Heras Cloud Unit monitort vitale poortparameters: poortstatus, veiligheidsfuncties, elektrische voeding en de gebruiksfrequentie.

Kan Connect worden toegevoegd aan alle poorten?

De aanvullende slimme service Connect werkt naadloos samen met alle soorten toegangscontroleproducten, zoals schuifpoorten, speedgates, draaipoorten, slagbomen en tourniquets, zowel van Heras als van andere leveranciers. Welke specifieke parameters gemonitord kunnen worden, hangt af van de aanwezige detectoren en aansluitmogelijkheden van de betreffende toegang.

Is Connect veilig te gebruiken?

De connecties tussen toegangsoplossingen, smartphones en de online portal maken gebruik van SSL codering, VPN-tunneling, veilige wachtwoorden en Next Generation Fire Walls. Hierdoor bent u verzekerd van een veilig gebruik en kan er geen misbruik worden gemaakt van de toegang tot uw terrein.

Kan ik ook mensen toegangsrechten geven om een poort te openen?

Dat kan inderdaad. Door middel van Access (onderdeel van Connect) kunt u rechten verlenen voor toegang tot het terrein. Dit werkt op basis van een telefoonnummer of app. Deze module kunt u indien gewenst ook uitschakelen.

Kan ik met elk type provider gebruikmaken van het toegangscontrolesysteem Access?

In principe kunt u met iedere provider gebruikmaken van Access. Houdt daarbij rekening dat de provider het moet toestaan om een telefoonnummer in het buitenland te bellen, Zweden in dit geval. Daarnaast rekenen sommige providers een standaard starttarief ongeacht of een oproep tot stand komt of niet. Dit betekent dat er alsnog kosten in rekening worden gebracht.
Laat uw provider buitenlandse nummers niet toe (zoals bijvoorbeeld mogelijk met providers als Lycamobile en Lebara), of wilt u onverwachte kosten voorkomen, dan kunt u als gebruiker wel gebruikmaken van de Heras-app.

Is er ook een handleiding beschikbaar voor meer uitleg over Access en Connect?

Jazeker, er is een handleiding beschikbaar in de Connect-portal. In de bovenbalk van de portal vindt u een “Help”-knop. Wanneer u op Help klikt, kunt u de handleiding downloaden in de gewenste taal.

Mijn Access-/Connect-unit werkt niet. Kan ik deze zelf resetten?

Jazeker, u kunt zelf de unit resetten. Indien u problemen ervaart met de werking van de unit, kan het zinvol zijn om deze eerst te resetten. Dit doet u door de spanning van de installatie te halen en de simkaart eruit te halen. Wacht een paar seconden en plaats dan de simkaart weer terug en schakel de spanning weer in. Probeer na 5 minuten of de unit weer reageert. Is dit niet het geval, neem dan contact op met de serviceafdeling van Heras.