De continuïteit van uw bedrijf heeft onze topprioriteit. Heras biedt daarvoor op maat gemaakte en slimme service- en onderhoudsoplossingen. Deze garanderen dat uw product optimaal presteert en uw terrein optimaal is beveiligd. Heeft u een schade of storing? Dan zijn we 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar. Met onze service- en onderhoudsoplossingen voldoet u ook altijd aan de algemeen gestelde regelgeving en normering.
Heras biedt de volgende service- en onderhoudsoplossingen: Essential, Premium, Premium VIP en de aanvullende slimme service Connect.
Kies het service- en onderhoudspakket dat past bij uw wensen.
Het controleren van de juiste werking van uw toegangssysteem is van cruciaal belang om de veiligheid van alle gebruikers te waarborgen en een optimale werking te garanderen. Het is daarom uiterst belangrijk om periodiek de status te controleren en onmiddellijk in te grijpen voordat of wanneer zich een probleem voordoet.
Als u ervoor kiest uw Heras en niet-Heras toegangssystemen jaarlijks door ons te laten keuren en onderhouden, minimaliseert u de kans op storingen en voldoet u automatisch aan de verplichte Europese norm NEN-EN 13241-1 en de Machinerichtlijn.
Bij het afsluiten van één van onze service- en onderhoudsoplossingen zorgt Heras tijdig voor alle benodigde keuringen, service en onderhoud én beschikt u over een service- en onderhoudslogboek als bewijs. Zo voorkomt u hoofdelijke aansprakelijkheid in het geval van een calamiteit.
Daarnaast profiteert u van korting op uurtarieven/onderdelen, kostenbesparing op de korte termijn en budget planningsmogelijkheid op de lange termijn. Wilt u uw service- en onderhoudsoplossing slim maken? Bekijk dan onze aanvullende slimme service Connect.